29.04.2020р
Шановні учні 9 класу!
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу"
Тема уроку: " Розвязування задач"
Виконайте такі завдання:
1. Пригадаємо теорію , виконавши тест: Перевірка теоретичних знань "Імпульс. Закон збереження імпульсу"
Увага! Тест можна виконати лише один раз. Буде відкритий до 04.05.2020р. Якщо не маєте змоги пройти онлайн, то відповіді запишіть в зошит, сфотографуйте та вишліть мені у вайбер або електронною поштою. Відповіді на питання ви опрацьовували за допомогою підручника та відео на попередньому уроці.
2. Розв’яжемо разом задачі за допомогою відео.
Умови задач 1,2,3 та розв ’язки запишіть в зошит
Умови задач 2,3 та розв ’язки запишіть в зошит.
3. Повторіть §36.
4. Розвяжіть самостійно, Розв ’язки запишіть в зошит:
1) Хлопчик масою 40 кг, що біжить зі швидкістю 14,4 км/год, наздоганяє
візок масою 80 кг, що рухається зі швидкістю 3,6 км/год, і стрибає на нього. З
якою швидкістю візок з хлопчиком?
2) Ядро, що летіло в горизонтальному напрямку з швидкістю 20 м/с,
розірвалася на два осколки, маси яких 10 кг і 5 кг. Менший осколок продовжував
летіти в тому ж напрямку, що й усе ядро до розриву, зі швидкістю 30 м/с.
Визначити швидкість і напрям руху більшого осколка.
2. Розв’яжемо разом задачі за допомогою відео.
3. Повторіть §36.
4. Розвяжіть самостійно, Розв ’язки запишіть в зошит:
Немає коментарів:
Дописати коментар