10.09.2020р Урок №2
Розв язування задач
"Магнітне поле струму. правило свердлика"
Виконайте такі завдання:1. Дайте письмові відповіді на питання: (4 Бали)
1.Чим пояснити появу магнітних бур в атмосфері Землі?
2.Чим пояснити, що магнітна стрілка встановлюється на даному місці Землі в
певному напрямі?
3.Що є єдиним джерелом магнітного поля?
Питання з теми «Магніти. Компас.»
1.Для чого призначений компас?
2.Як взаємодіють між собою полюси магнітів? Які магніти за формою ви
знаєте?
3.Як за допомогою компаса визначити, чи є струм у провіднику?
4.Чи можна виготовити магніт із одним полюсом? Скільки полюсів може бути у
магніту?
5.Як відділити залізні та мідні ошурки?
6.Штабовий магніт розділили на 2 рівні частини й одержали 2 магніти. Чи
будуть ці магніти діяти так само, як цілий
магніт ,з якого вони виготовлені?
Питання про взаємодію магнітного поля із
струмом.
1.У чому полягає дослід Ерстеда?
2.У чому полягає правило свердлика?
3.У чому полягає правило правої руки?
2. Якісні задачі. Запишіть відповідь: (4 бали)
1.Дві голки підвісили на нитці. Коли до них наблизили магніт, вони почали відштовхуватись одна від одної. Чому?
2.Намалювати, як зберігаються два штабові магніти в коробочці. Проставити
полюси.
3.Чому для кращого збереження підковоподібний магніт замикають залізною пластинкою?
4.Чому корпус компасу виготовляють з міді, алюмінію, пластмаси, а не з
заліза?
5.Чому на поверхні намагніченої деталі, вкритої мильною водою із залізним порошком, у тих місцях, де є зовні або всередині тріщини, залізний порошок згущується?
6.Чому при нагріванні магніт втрачає магнітні властивості?
7.Потік зерна, яке надходить на камені млина, пропускають спочатку між полюсами сильного електромагніту. Навіщо це робиться?
8.Як простіше і швидше розсортувати і укласти латунні цвяхи, мідні шурупи, сталеві шпильки в заводських умовах?
Немає коментарів:
Дописати коментар